Lokomotíva T476.1 v tomto prípade 110 969-3 slúži v súprave na údržbu a opravu železníc. Jéj zvláštnosťou je namontovaná prevodovka na pohon traťových mechanizmov. Momentálne by sa mala nachádzať v TSS Hronskej Dúbrave pod nezvyčajným označením 99 56 9 310 016-79 ale do bývalých ČSD bola dovezená z DR dňa 30.9.1987 pod označením 110 969-3. Toto označenie figuruje v evidenčných listinách TSS dodnes.
Zopár súčasných záberov lokomotívy
Model lokomotívy už čosi odjazdil v nedokončenom stave v Budapešti, na Myjave a v Nitrianskom Pravne.
Dokončenia sa dočkala 14.novembra 2009 (tak lebo som sa na maródke nudil)
A teraz už len spraviť samotný mechanizmus na čistenie a úpravu traťového lôžka.
Fotky modelu lokomotívy
Autor a majiteľ: Martin Spiderko Vaňo
Použité materiály z www.prototypy.cz a www.v100-online.de
Nazdááár detailisti.. A ja že aký fasa nápad vyfotím loko na koľajisku, bude tam dáka krajina veď aj tak bude rozmazaná a vy takto…nabudúce zoženiem N-kove koľajisko
PS: Oli to by som potom zdvojnásobil jej cenu a to nechcem… Chcem aby sa tá lokomotíva postavila na koľaje a kľudne si jazdila…
Ahoj Martin, sprievodný text dobrý, umiestnenie do krajiny nevhodné, model dobrý.
PS: Máš aj posunovací režim “a la 742”?
Ondrej
To by sme mu hádam mohli odpustiť tento prešľap, dôležité je, že dokončil lokomotívu. Ja som hlavne zvedavý na ďalšie výtvory čo má doma rozpracované. 🙂
Podľa obrázkov by sa článok mal volať Guliver medzi Liliputáncami :-), ak sa nemýlim, hihihi