V posledných mesiacoch prebiehala vlna úprav klubových modulov.
Práce zahŕňajú:
Preflockovanie všetkých medzistaničných modulov, ktoré mali doteraz povrch z drteného molitanu:
- T MoŽe 3 1 – Železničný most ponad rieku
- T MoŽe 3 2 – Železničný most oblúkový ponad rieku
- T TuŽe 3 3 – Handlovský tunel
- T TuCe 3 4 – Priepust pred Han. tunelom
- T MoCe 3 5 – Cestný most ponad železnicu
- T O30 7 04 – Most betónový
- T O30 7 05 – Šíra trať oblúková
- T O30 7 10 – Trať v oblúku
- T O30 7 12 – Trať v oblúku
- T O30 7 13 – Oporný múr
- T O30 7 14 – Trať v oblúku
- T O30 7 17 – Štrkovisko s priecestím
Stav: všetky ukončené
Ďalej kompletné doplnenie krajiniek na moduly:
- T TuŽe 3 3 – Handlovský tunel
- T TuCe 3 4 – Priepust pred Han. tunelom
- T MoCe 3 5 – Cestný most ponad železnicu
- T O30 7 06 – Záhradkárska oblasť
- T O30 7 13 – Oporný múr
- T O30 7 14 – Trať v oblúku
Stav: všetky dokončené
Kompletnú rekonštrukciu modulov:
- T MoŽe 3 2 – Žel. most oblúkový ponad rieku (dovtedy Žel. most ponad diaľnicu) – prebieha
- T O30 7 11 – Trať v oblúku, skala a cestný prejazd (dovtedy Trať v oblúku) – ukončená
- T O30 7 15 – Trať v oblúku – vojenský objekt (dovtedy Trať v oblúku) – prebieha
Stav: ukončené resp. prebieha
V budúcnosti bude popri stavbe ŽST Prievidza prebiehať postupné dopĺňanie krajiniek na ostatné preflockované moduly.
V pláne je tiež nový modul TMoŽe 3 6 – “Žel. estakáda ponad diaľnicu”.
Fotografie jednotlivých modulov sú dostupné v updatovanej Databáze modulov KŽM
Na prácach sa podieľali:
- Adam Hlaváč
- Michal Hudec
- Jozef Valach
- Michal Šovčík
- Tomáš Farkaš (autor článku)
Prispeli taktiež:
- Lacko Révay
- Ing. Maroš Ličko
- Martin Šimkovič
- Lukáš Čajkovič
Prispieť môžete aj Vy publikovaním námetu na modul do diskusie pod článkom, budeme vďační za každú reakciu.
FOTO:
skala je aj tak the best, teda aspon zatial 😀
PS: pekny clanok Tomas