Keď sa chlapcom v klube podarilo preorientovať z velikosti TT na HO aj mňa tak som si povedal že skúsim spraviť mašinku aj z leptu. Podvozky sú z ďalekej USA od firmy ATLAS (vyrábajú ich v Číne), motor tiež z USA od firmy ROCO (asi všetci viete kde to vyrábajú :)) a samotný lept 742-ky je od DK-MODEL z Čiech. Kasňu a rám sa mi podarilo zbúchať za 3dni keď som bol na marodke ale čistenie mašiny a rámu od cínu mi trvalo asi dva týždne.
A tu sú moje momentky…
PS: Smaltované tabuľky sa mi akurát vyrábajú
Autor a majiteľ: Martin Spiderko Vaňo
Je to celkom zručne zvládnuta stavba leptu nakoľko DK model sa stavia sám.( Ak vieš ako nato a použiješ všetko to načo má ten model nárok) Je to ďalší skôst moduls-actions
A to je Vanova ci Loveckeho alebo Liptakova lebo seci maju 742 😀
Rastík a čo keby si si ten článok prečítal až do konca?? Našiel by si tam…Autor a majiteľ: Martin Spiderko Vaňo
A keby si vedel kolko 742 má starý Kargo, to by si bledol závisťou, …určite ich má viac než 7.
Paľko tvoja ceckaňa už beha na digital, svieti šecko tak ako ma…už len drobne úpravičky aby pri svietení spodných diod neosvetľovali aj koľaje pod lokomotívou…ps a minul som iba 7dión 😀 3odcestovali niekde na koberec :D:D
Páni, mám také blbé tušenie, že keď každý donesie na stretko novú loko, ktorú bude treba “patrične” pokrstiť—asi prvý deň bude musieť byť uzavretá spoločnosť–čo loko to šampanské–(Belica ale bude vyzerať :-))))))))))
Chlapi,ja len také malé zákulisné info…
Je sa na čo tešiť, holding lokomotíviek združených okolo KŽM Bojnice má pripravených viac zaujímavostí….
sergejik: Aká kríza? Šak plechy vyrábame jak počas najväčšieho rozmachu. A ajhľa tu sa z nich stavia ako na bežiacom páse. 🙂
Takže páni, len tak ďalej!
ešte som zabudol dopísať——šak je kríza:-)
A je to tu—šak toto je normálne že splnenie päťročnice, za štyri roky, na tri smeny, dvojo ľudze a za jeden plat…., to do mája čo ešte chcete vystrojiť-snáď aj novú halu postaviť, aby sa bolo kde s tými novými HDV vyhrať,alebo na stretko prídem, že kufrík, v ňom ovládač a do ruky loko a hybaj do služby, ale k veci-tá mojo 742 dnes dostala osvetlenie+ hlavný reflektor zapnutie na požiadanie, už len zábradlie, popisy a môže prísť máj….
Vykonám…
PS: Frankovku doniesť môžeš 😛
A zober ju niekedy do klubu, postav za svetla na modul a urob lepšie fotky, z týcho nie je nič detailnejšie vidno a to je škoda.
Ja ju nechcem kúpiť,len keď predseda hovoril, že je na predaj. Maximálne by som kúpil za tú frankovku a kofolu tie čínske komponenty
Nazdááár hoši… Pali ako pre teba je za 498 euri plus 2litre frankovecky a tiez kofolku knej…
Milošu nebolo času na zbuchanie N abo Z – kového koľajiska… Musím ešte zbuchať tie dve ceckaňe a rosňu… Okuliarnik už je komplet…
a nezabudnite makááááááááááááááááááááááááááááááme
No už len čakám na komentár od sergejíka. 🙂
Nepomýlil si si náhodou mierku ?
Ak sa pamätám, tak mašinka mala stáť na koľajisku vo veľkosti N alebo Z.
Veď chlapci z Košíc ti to vysvetlia !!!
A nie že ho budete chváliť, potom by sa s ním už vôbec nedalo vydržať, uvedomte si, že to “zbúchal” za tri dni!!!!
A ako mám zistiť, že je to 742 040-9, ha? A vyliala sa ti čierna farba na strechu pri výfuku, ak si si nevšimol a prečo si ukradol J.Jánošíkovi hák spod rebra a pripevnil si ho namiesto spriahla? A vôbec, kde máš koľajisko?
P.S: ešte ju stále predávaš za 500 euri?